Geen Conflict

Nu zat ik dus met een bril die een beetje scheef op m’n neus zat. Ik pakte m’n mobiel en belde met Hans Anders. Die winkel had namelijk al wekenlang een bril voor me in bestelling. Telkens was er weer iets aan de hand waardoor het misging. Glas gebroken, montuur beschadigt. Uiteindelijk hadden ze de garantie gegeven dat het afgelopen maandag binnen zou zijn.

En het was dinsdagmiddag toen mijn bril in stukken brak, en ik me bedacht dat ik die garantiedatum nog had. Het zou dus een geluk zijn als dat ding binnen was. Uiteraard was dat niet zo. In de slijperij was het glas opnieuw gebroken.

De medewerker alsmede de filiaalchef die ik daarna sprak sputterden nogal tegen toen ik vroeg of ik garanties kon krijgen dat het deze week af kon zijn. En of ik enige tegemoetkoming kon krijgen. Eigenlijk verwachtte ik al een langlopend conflict, tot aan Ook Dat Nog! aan toe. Maar er kwam geen conflict. Gisteren werd ik gebeld door diezelfde filiaalchef. Poeslief vertelde ze dat er was gesproken met de regiomanager, en dat ik vrijdag de bril op kon komen halen, en 100 euro korting kreeg. Vreemd hoor, eerst doen ze moeilijk en willen ze je eigenlijk niet helpen, en als je even doorvraagt kruipen ze voor je door het stof. Maar met dat laatste heb ik eigenlijk geen enkel probleem.


Comments

Eén reactie op “Geen Conflict”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *